Ga naar de inhoud

FAQ

Ik wil graag cash betalen. Kan dit?

Ja, dit kan zeker! Stuur ons een berichtje via WhatsApp (+316 17 09 10 96) of via Instagram @outofthebox_breda.

De tijdsloten op de site komen mij niet uit. Kan ik eerder of later komen?

We zijn altijd bereid om flexibel te zijn. Stuur ons even een berichtje via WhatsApp (+316 17 09 10 96) of via Instagram @outofthebox_breda, dan kijken we meteen wat we voor je kunnen doen!

Zit ik aan een abonnement vast als ik via de webshop bestel?

Nee! Wij werken niet met abonnementen. Je zit dus nergens aan vast.

Kan ik voor meerdere weken vooruit een box bestellen?

Ja, dit kan. Je dient voor iedere box een aparte bestelling te plaatsen en apart af te rekenen.

Kan ik meerdere boxen tegelijk bestellen?

Ja, dit kan. Het aantal boxen kun je aangeven in je winkelwagen.

Bezorgen jullie de boxen ook?

Wij werken enkel met afhaal.

Wat zit er in de box die ik ga bestellen?

De inhoud van de box is iedere week wisselend en daarom altijd een verrassing! Dit omdat wij afhankelijk zijn van de aanvoer. Wel zorgen wij er altijd voor dat de verhouding tussen groenten en fruit evenredig is.

Ik lust een bepaalde groente of fruit niet. Kan ik dit aangeven?

Dit is helaas (nog) niet mogelijk. Alle boxen zijn hetzelfde. Deel hetgeen wat je niet lust met buren, vrienden, familie, etc!

Zijn jullie producten biologisch?

Het komt wel eens voor dat we biologische producten in de box doen, maar over het algemeen zijn het niet-biologische producten.

Hoe komen jullie aan de groenten en fruit in de box?

De groente en fruit in onze box kunnen zowel klasse I als klasse II producten zijn.
Klasse II producten zijn bijvoorbeeld te kromme komkommers, appels die te weinig rood hebben of kiwi’s die net een afwijkende schil hebben. Dit doet niets af aan de smaak of kwaliteit. Wij kopen deze producten op om ervoor te zorgen dat het niet wordt verspild en alsnog op je bord belandt!